Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady techniczne powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt sprzedającemu.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego. Kupujący powinien wypełnić formularz szkody w obecności firmy kurierskiej
  3. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu dowód zakupu.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa sklep.
  5. Dla udokumentowania zwrotu sprzedawca wystawia fakturę korygującą lub zwrot detaliczny w przypadku zakupów na paragon fiskalny, bez faktury VAT.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Bezpieczne zakupy

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
148
Kategorii:
52
Nowości:
0
Promocje:
0
Sklep internetowy Shoper.pl